9/4/09

Και ο μπακλαβάς γωνία...






















Μια φορά στεκόταν ένας στη γωνία.
Μετά ήλθε άλλος ένας και γίνανε δύο!
Μετά έφυγε ο ένας και έμεινε πάλι ένας.
Μετά έφυγε και αυτός,
και έμεινε η γωνία....

Τι θέλει να μας πει άραγε, αυτό το παλιό λογοπαίγνιο που το λέγαμε μικροί και γελάγαμε, χωρίς να ξέρουμε τι σημαίνει και κυρίως τι μας περιμένει;
Ποιά σημειολογία κρύβεται πίσω από αυτές τις απλές και φαινομενικά αθώες λέξεις; Ποιός είναι ο ΕΝΑΣ; ποιός είναι ο ΑΛΛΟΣ; τι συμβολίζει η ΓΩΝΙΑ;
Και το σπουδαιότερο: Ποιές σκοτεινές δυνάμεις κρύβονται ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΩΝΙΑ;

Φίλες και φίλοι
Σηκωθείτε τώρα από κρεβάτια, ντιβάνια, καρέκλες, πολυθρόνες, καναπέδες, πουφ
και τρέξτε να παραγγείλετε το καινούργιο μου βιβλίο
Η ουσία είναι μία

Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις γιά όλες τις απορίες που έχετε, αλλά τα λαμόγια που κυβερνούν τον κόσμο αρνούνται να σας τις αποκαλύψουν:
- Ποιοί κρύβονται στο εσωτερικό της Γης;
- Ποιοί υποχθόνιοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας;
- Πως τους ξεχωρίζουμε;
- Τί είναι ΙΝΟΧ, ΙΧΜΟΡ, ΙΝΟΞ, ΠΕΣΕΓΕ, ΓΕΣΕΕ;
- Που βρίσκονται οι Πύλες της κοίλης Γης;
- Από ποιόν αστερισμό καταγόμαστε;
- Σε ποιά κλείνει το μάτι ο Πούτιν;
- Είναι πεσμένα τα βυζιά της 'Ολγας Τρέμη;
- Πότε είναι προγραμματισμένο το τέλος του κόσμου;
Αυτά είναι μερικά μόνο από τα εκατοντάδες θέματα που περιέχει το βιβλίο μου
Η ουσία είναι μία

'Ενα σας λέω μόνο (κάμερα, έλα σε μένα!):
Διαβάζοντας το βιβλίο μου, έχετε λύσει όλες σας τις απορίες. Φυσικές, μεταφυσικές, εσχατολογικές!
Μετά τα ξέρετε όλα!
Χάρη σε μένα, μπορείτε να πεθάνετε ήσυχοι....


* Προσωπικό σχόλιο/παρατήρηση:
Όποτε γράφω ανέκδοτα ή αστεία κείμενα, λίγοι με διαβάζουν, και ακόμα πιό λίγοι μου γράφουν κάποιο σχόλιο.
Που πάει να πει, ότι με θεωρούν σοβαρό άτομο.
Ρε παιδιά, παρεξήγηση: Δεν είμαι σοβαρό άτομο, γράφω αυτά που αισθάνομαι, και απ΄ότι διαβάζετε, δεν αισθάνομαι και πολύ καλά...

11 σχόλια:

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΣΤΕΛΙΟ ΓΕΙΑ ΣΟΥ
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΞΑΝΑ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ..
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ..

πυθαρακι είπε...

Αυτός ο ένας κι ο άλλος αλλά και η γωνία πολύ με μπερδέψανε... πάντως η ουσία, είναι μία.Δεν υπάρχει αθανασία!
Θα κρατήσω το μπακλαβά να τον βάλω στο τάπερ γιατί έχω και ταξίδι αύριο.Καλημέρα Στέλιο!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλημέρα Φωτεινή
ναι, αξίζει το βιβλίο. Να το διαβάσεις.
Θα αποκτήσεις πολλές γνώσεις, και μερικές τάσεις αυτοκτονίας...
Πολλά φιλιά!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλημέρα Πυθαράκι
Ταξιδάκι ε; Κι εγώ ετοιμάζομαι, αλλά λίγο αργότερα.
Φτάνει ο μπακλαβάς, ή να σου στείλω μερικές γωνίες ακόμα;
Καλό ταξίδι
Πολλά φιλιά!!

πυθαρακι είπε...

Ταξιδάκι στην συμπρωτεύουσα.Να δούμε φίλους,γνωστούς.Όμορφα είναι τα ταξίδια.Κι ο μπακλαβάς υπέροχος!Με φρέσκο βούτυρο ειδικά... αχ Στέλιο να σου πω μερικές γωνίες δεν θα ήταν και άσχημο να έχω μαζί μου.Όλο και κάπου θα χρησιμεύσουν...καλό απόγευμα!Το ταξίδι αναβλήθηκε για αύριο...

katerina είπε...

Μπράβο Στέλιο απίθανο το βιβλίο σου!Πράγματι βρήκα απαντήσεις σε αναπάντητα θεμελιώδη ερωτήματα καιρό έψαχνα ένα τέτοιο βιβλίο.. Άντε να κατέβεις Κρήτη να βρεθούμε να μου το υπογράψεις βρε!
Φιλάκια!

Υ.Γ. Εμένα μου αρέσουν οι αναρτήσεις σου, η πίκρα που αφήνουν όλες και οι πιο αστείες και κωμικές ακόμη, είναι κοντά και στην δική μου ψυχολογία.

ζαφορα είπε...

Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Εύχομαι να περάσεις υπέροχα
με τους αγαπημένους σου.

Φιλί γλυκό ζαφορένιο

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλημέρα Κατερίνα
το βιβλίο δεν είναι δικό μου. Τα δικά μου βιβλία αναφέρονται κυρίως σε εσχατολογικά προβλήματα, πάντα σε συνάρτηση με την υψηλή φιλοσοφία δια μέσου των αιώνων.
Αν και δεν έχει τυπωθεί κανένα ακόμα (αν είναι δυνατόν!), με πολύ χαρά θα σου υπογράψω το πρώτο στην Κρήτη.
Λίγη υπομονή δηλαδή χρειάζεται όπως κατάλαβες.
Πολλά φιλιά!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Ζαφορά
τις καλύτερες ευχές μου, καλή ξεκούραση, καλά τσουγκρίσματα!

Πολλά (κόκκινα Πασχαλιάτικα) φιλιά!!

Unknown είπε...

Στελιο δεν αισθανεσαι καλα τι ακουω!!!!!!εγω μια χαρα σε διαβαζω παντως ,και βιβλιο με απαντησεις τι καθομαστε και ερχεται και πασχα και ανοιξη με αυτοκαταστροφικες τασεις,και αλλεργιες,Φιλε μου και πατριωτακι νασαι καλα παντα και φιλια.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Ελευθερία
όχι μωρέ, μια χαρά είμαι. Μη δίνεις ιδιαίτερη σημασία. Συνήθως άλλα σκέφτομαι, άλλα εννοώ και άλλα γράφω.
Καλό Πάσχα σου εύχομαι.
Πολλά φιλιά!!