17/7/09

Καλό ταξίδι!



Γυναίκες αγάπησα στη ζωή μου. Δεν έχω παράπονο.
Γέλασα, έκλαψα, μέθυσα, τσακώθηκα για χάρη τους, ταξίδεψα μαζί τους στα ουράνια, και πίστεψα πως όλα αυτά είναι η αγάπη.

Μέχρι που ήρθαν στη ζωή μου η γυναίκα και η κόρη μου, για να με πιάσουν απ΄το χέρι, και να με διδάξουν με τρυφερότητα και υπομονή, πως η αληθινή αγάπη γράφεται με Α κεφαλαίο, πως είναι απαλή σαν άσπρο σύννεφο, πως προφέρεται όπως η ανάσα του κύματος, και πως μόνο τα λουλούδια, τα πουλιά και οι αλαφροΐσκιωτοι μπορούν να τη δουν...

Σήμερα ετοιμάζονται ν΄ανέβουν στο καράβι, φιλοξενούμενες για λίγες μέρες, στην τρίτη μεγάλη Αγάπη μου, την Κρήτη.
Εγώ θα μείνω εδώ, γιατί πρέπει να εργαστώ, πρέπει να μεγαλώσω τα χρέη και τη μιζέρια μου, πρέπει να ονειρευτώ για ένα καλύτερο αύριο που πάντα θα καταλήγει ανολοκλήρωτο χθες...

Καλό ταξίδι αγαπημένες μου, να περάσετε καλά σα να είμαστε όλοι μαζί, να βγάλετε πολλές φωτογραφίες, να ξαναζήσετε αυτά που αγαπήσαμε πέρσι το καλοκαίρι, καλή αντάμωση!

ΥΓ.: Μη ξεχάσετε να φέρετε χοχλιούς, ρακόμελο, και απ΄το καράβι ένα καπελάκι της ΑΝΕΚ.

8 σχόλια:

D.Angel είπε...

Ευχομαι να τα καταφέρεις και να πας κι εσύ για λίγο κοντά τους!!!Φιλιά πολλά σύντεκνε!

katerina είπε...

Καλά να περάσουν οι αγαπημένες σου Στέλιο!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα D.Angel
Φέτος δυστυχώς δε θα πάω.
Τι να κάνουμε ρε γαμώτο; Ελπίζω και κάνω σχέδια για μόνιμη επάνοδο στην Κρήτη...
Πολλά φιλιά!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα
σε ευχαριστώ για την ευχή σου. Και να μου φέρουν πολλές φωτογραφίες...

Γιωργος Μανουσακης είπε...

H μόνιμη επάνοδος στην Κρήτη αξίζει να αποτελέσει στόχο. Καλή επιτυχία στην επίτευξη του!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Σε ευχαριστώ Γιώργο
και τότε να δεις τσικουδιές!!

Bitch είπε...

Καλησπερα η εχει γινει και νυχτα. Την Κρητη την ξερω πολλυ καλα.Ευχουμαι να περασεις και σ,αυτη την κολαση που την λενε και Αθηνα καπος... Ισως με πως το λες ρακο..κατι.!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Beach
σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Δεν ξέρεις το ρακόμελο; Να σε τρατάτω;