10/3/09

Ούστ ηλίθιοι Νεοέλληνες...














Ούστ ηλίθιοι νεοέλληνες, ρεζίλι της φυλής μας, ντροπή των ομογενών μας ανά την υφήλιο.

Τι σας φταίμε ρε εμείς οι συνάνθρωποι σας, να υποχρεωνόμαστε να σας βλέπουμε, να σας αντιμετωπίζουμε, να σας συναναστρεφόμαστε καθημερινά; Τι αμαρτίες πληρώνουμε γαμώ το κέρατό μου;

Να σας έχουμε γείτονες, αφεντικά, συμπεθέρους, χειρούργους, πελάτες, προμηθευτές, πολιτικάντηδες, της Παναγίας τα μάτια; Γιατί να σας τρώμε στη μούρη;

Γιατί να οδηγείτε (όπως οδηγείτε) τις αμαξάρες σας στον ίδιο δρόμο (και την ίδια ώρα) με μας; Γιατί να μας σπάτε τα νεύρα στην παραλία όταν πάμε να χαλαρώσουμε; γιατί από το διπλανό τραπέζι στην ταβέρνα να μας χαλάτε τη διασκέδαση; γιατί μας ζοχαδιάζετε στις μαθητικές παραστάσεις των παιδιών μας; ακόμα και στις τουαλέτες των φασφουντάδικων των εθνικών οδών έρχεστε να μας κόψετε το κατούρημα στη μέση.

Πόσοι είσαστε τέλος πάντων; Πως διάολο πολλαπλασιάεστε; Με αλυσιδωτές εκρήξεις;

Αμόρφωτοι, αγύμναστοι, ακοινώνητοι, άξεστοι, ανήθικοι!

Με τα πνεμόνια σας γεμάτα νικοτίνη, το μυαλό πίτουρο, τις πλαδαρές κοιλιές σας πηγμένες στα ξύγκια και τις χοληστερίνες. Τις ατέλειωτες κωλάρες σας που απλώνονται παντού κάτι μεταξύ ζελέ και alien...

Σας συχαίνομαι όταν σας βλέπω να παζαρεύετε, να κλεβετε τους φουκαράδες. Να δίνετε γιά μίζες τις γυναίκες και τις κόρες σας στ' αφεντικά σας. Να διαμαρτύρεστε γιατί ακρίβηναν 10 λεπτά τα μπρόκολα, μιλώντας παράλληνα στο κινητό με τον τραπεζίτη σας. Να ανοίγετε σαμπάνιες σε πιό γύφτους ακόμα κι από εσάς (η εκδίκηση της γυφτιάς). Να διασκεδάζετε με την Πάνια σε τηλεόραση plasma 64 ιντσών. Να φαντασιώνεστε ερωτικά με τη Βίσση. Να θεωρείτε γραφικούς τον Ψωμιάδη, τον Γιακουμάτο, τον Καρατζαφέρη, τον Άδωνη Χατζηπαπάρα, τους μελλοντικούς δολοφόνους των παιδιών μας.

Το μόνο παρήγορο είναι πως τέτοιοι ηλίθιοι σαν και σας, δεν κάνουν blogs.

Αυτό που με στενοχωρεί, είναι πως επειδή τέτοιοι ηλίθιοι σαν και σας δεν κάνουν blogs, δεν θα με διαβάσει κανείς σας.

Γιαυτό δεν σας γράφω τίποτα άλλο. Και μεγάλη τιμή σας έκανα παλιομαλάκες να ασχοληθώ μαζί σας....

Ούφ, πάει κι αυτό το ποστ (για φούντο).



Όπως καταλάβατε, δεν τους πολυσυμπαθώ...

17 σχόλια:

D.Angel είπε...

Πες τα να ξεσπάσεις και να κάνεις δωρεάν την ψυχοθεραπεία σου καλέ μου Στέλιο!!!Οσο για το φούντο
χμ λείπει και η προηγούμενη ανάρτηση που δεν σου κρύβω πως με στεναχώρησε!Ελπίζω και εύχο μαι να σαι καλά!τα φιλιά μου και χώσε κι άλλααααααααααααα

katerina είπε...

Στέλιο καλησπέρα!
Μ΄αρέσει που σου γράφουμε με την ίδια σειρά όπως στην προηγούμενη ανάρτησή σου με την Ντρίμερ.Βρε θα σε σκοτώσω εγώ με τα ίδια μου τα χέρια μ΄έσκασες ρε παιδί μου, ελπίζω νά σαι καλά και χ@@#@ εμένα..
Ωραία τα χώνεις ..έεεεεεετσι..

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Dreamer-angel
δεν θα ξεχάσω ούτε εσένα ούτε την Κατερίνα, για την αγάπη και τη συμπαράσταση που μου δείξατε στην προηγούμενη (σβησμένη) εγγραφή μου.
Να τους τα χώσω ε; Μα ότι και να τους πω, λίγα είναι.
Πολλά φιλιά!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα
σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την αγάπη σου!
Είχα απαντήσει σε σένα και την Ντρίμερ στην προηγούμενη εγγραφή μου (καλά, είχα γράψει πολύ συγκινητικά πράγματα)αλλά χάθηκαν στα βάθη της θάλασσας.
Πολλά φιλιά!!

D.Angel είπε...

Σύντεκνε να σαι καλά και να προσέχεις!Δεν ξέρω τι απάντησες στον φούντο γιατί δεν τα πρόλαβα αλλά εύχομαι να μην ξαναδώ τέτοια ανάρτηση γιατί με στεναχώρησε!!!
Χωσε χωσε τσαμπα είναι και ξαλαφρώνεις κιολλας!!!
Φιλιά πολλά

Φωτεινή S είπε...

Xώσε ό,τι μπορείς. Προς το παρόν (?) δεν διώκεται κανείς blogger, εκτός κι αν κάποιος το πάρει προσωπικά και σου 'ρθει καμιά μήνυση.
Το 'χουμε πάθει κι αυτό.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Dreamer-angel
ευχαριστώ για τη συμπαράσταση.
Να τα χώσω ε; Και που είσαι ακόμα..
Πολλά φιλιά!!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Φωτεινή
τι να κάνουμε; Όλα είναι στο πρόγραμμα.
Πάντως σιχαίνομαι την ιδέα της διαδικτυακής ανωνυμίας.
Εδώ είμαι, και δεν αδικώ κανένα!
Πολλά φιλιά!!

Ιάσιος είπε...

Τι έγινε ρε Στέλιο;
Τι σε έπιασε και τα χώνεις έτσι;

Κάτι πρέπει να έγινε και έχασες την ψυχραιμία σου.

Πάντως, ευτυχώς που έχουμε και το ιστολόγιο να ξεδίνουμε λίγο, εεε;
Κάτι σαν σάκος του μπόξ.

Καλησπέρα

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Ιάσιε
καλέ μου φίλε. Τα χώνω; Δε νομίζω, το αντίθετο θα έλεγα. Προσπάθησα να είμαι όσο γίνεται πιό ευγενικός με αυτά τα καθίκια.

Μπορεί να σου φανεί παράδοξο, αλλά εγώ είμαι ο σάκος του μποξ του ιστιολόγιου μου, και όχι το αντίθετο!

Χάρηκα που τα είπαμε!!!

Unknown είπε...

Πηρες φορα και καλα εκανες,ευτυχως που δεν εχουν μπλοκ, τσαμπα θα γραφαν.

katerina είπε...

Στέλιο ανέφερες ότι δε σου αρέσει η διαδικτυακή ανωνυμία..και τι δε θα δινα προχθές μετά την ανάρτηση σου, να είχα το τηλέφωνό σου.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Ελευθερία
τι νάγραφαν ανάθεμά τους; Συνταγές μαγειρικής για γκάρντεν πάρτυς, ή συμβουλές ψυχολογικής υποστήριξης για τα θλιμμένα πεκινουά τους;
Πολλά φιλιά!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα
δε βαριέσαι, κράτα καλύτερα την καλή ψηφιακή εντύπωση που έχεις για μένα, μέσα απ΄τα γραπτά μου.
Που ξέρεις; Πίσω απ΄τη διαδικτυακή μου ανωνυμία, μπορεί να είμαι καμιά στρίγγλα πλαδαρή γριά, που εμπορεύεται ανθώπινα όργανα.
Χαχα!
Πολλά φιλιά!!

katerina είπε...

Να πέσω τόσο έξω; μπα..

Basilis4 είπε...

ΕΓΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ !!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα Βασίλη
είμαστε δυό, είμαστε τρεις...